RECOLLIDA DE JOGUINES

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, s’aproxima el Nadal i tots els xiquets i xiquetes tenen l’esperança de tenir un regal. Els alumnes de 6è hem pensat a fer una recollida de joguines a l’escola, perquè cap nen ni nena es quedi sense regals aquest any. Així aconsiguiríem que augmentés l’alegria dels qui més ho necessiten. I per això us demanem la vostra col·laboració, portant a l’escola  joguets (nines, contes, trencaclosques,cuinetes, cotxes, pilotes…) que no utilitzeu i que estiguin en bon estat abans del divendres dia 14 de desembre. Algun dia entre setmana treurem la paradeta a la porta de l’escola. El dissabte 15 de desembre al matí farem 2 o 3 paradetes solidàries als mercats de la Sénia per vendre les joguines i recaptar diners per comprar-ne de noves. Sabeu a qui aniran destinades? Al nostre poble hi ha encara nens i nenes que mai han estrenat un joguet. Per ells ho farem. Comptem amb vosaltres.

Atentament,

Els alumnes de 6è