Piscina 6è

Aquest curs hem iniciat una col·laboració amb l’Ajuntament  a partir d’un projecte esportiu ideat per l’alumnat de 6è. Així, la setmana del 28 de novembre al 2 de desembre, cada grup-classe dels més grans del nostre centre van realitzar una sessió de natació d’una hora a les instal·lacions del complex esportiu municipal. Es tracta de la primera sessió de tres que es duran a terme al llarg d’aquest curs escolar. L’experiència va ser totalment satisfactòria. Des d’aquí fem arribar el nostre agraïment a tots els col·laboradors de l’Ajuntament.