LA SETMANA DEL PROGRAMA SI

És un programa d’intervenció escolar dirigit a nens i nenes de 3 a 16 anys amb un clar objectiu: demostrar que l’adquisició d’hàbits saludables des de la infància redueix els riscs de patir malalties cardiovasculars i millora la qualitat de vida en l’edat adulta.

El principal factor de risc cardiovascular, tant en adults com en edat infantil, és l’obesitat juntament amb els factors associats com la diabetis i la hipertensió, fruit d’una alimentació inadequada d’uns nivells baixos d’activitat física. A més, altres factors de risc de les malalties cardiovasculars, típicament estudiats en poblacions adultes, també comencen a estar presents en la població infantil espanyola. Per aquest motiu, l‘Escola Jaume I forma part d’aquest programa!

Aquí teniu una mostra de les activitats que vam realitzar durant aquella setmana! Des d’aquí felicitem a totes les famílies que ho van fer possible!