Ja tenim les nostres Maletes Verdes Viatgeres!

La nostra escola forma part de la xarxa d’escoles verdes de Catalunya, és per això que una de les accions que hem engegat aquest curs ha estat la creació de les Maletes Verdes Viatgeres. Aquestes maletes estan ubicades a la biblioteca de la nostra escola, però, tal i com diu el seu nom, l’objectiu principal és que viatgin per totes les classes. Al seu interior contenen contes i llibres molt atractius i interessants de temàtica mediambiental i sostenible. Creiem que és una bona manera de fomentar l’hàbit lector i a la vegada sensibilitzar l’alumnat sobre la cura del medi ambient.