I CONCURS DE FELICITACIONS DE NADAL

Aquest curts hem fet el I concurs de felicitacions de Nadal, al qual han participat tots els alumnes de primària. Aquesta activitat s’ha realitzat al desdoblament de la biblioteca i s’ha dissenyat en petit grup. Després els mateixos alumnes han votat les felicitacions finalistes d’una altra classe del seu cicle, tenint en compte una base d’observació.

Ha estat el claustre de mestres que ha votat entre totes les finalistes per sortir la guanyadora.

La felicitació guanyadora ha estat de 6è C, el grup: ens agrada el Nadal.

El premi es felicitar el Nadal i l’Any Nou a tota la comunitat educativa i a tots els centres de la comarca i serveis educatius.