DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

El 8 de març és el Dia Internacional de la Dona i des de l’escola Jaume I un cop més apostem per dur a terme activitats que permetin visibilitzar i conscienciar l’alumnat sobre els drets de les dones.

Cal seguir reivindicant amb força els drets i el paper de la dona a la societat, per això treballem cada dia a favor de la igualtat de gènere real i per una societat lliure de discriminacions i violències.

Durant unes setmanes els nens i nenes de l’escola podran trobar a la biblioteca del «Màgic» un recull de llibres de dones sàvies que guarien a les persones i que tenien coneixements científics. Dones que van ser perseguides i sovint executades pels poders polítics i religiosos de l’època pel fet de ser dones.