COMENCEM EL PROJECTE INTERDISCIPLINARI

Benvolgudes famílies

Aquesta setmana a l’escola estarem ben animats fem el projecte interdisciplinari dels dibuixos animats, arribarà el rei carnestoltes i farem la rua de carnaval.

També gaudirem tota la setmana del il·lustrador Miguel Bustos, que realitzarà tallers a tots els alumnes de l’escola. A educació infantil fa el taller del conte: GENTADA, a cicle inicial taller del còmic, cicle mitjà pinten el mural i cicle superior fan un taller de rotoscòpia.

Volem agrair a les famílies, a l’AMPA, i a l’Ajuntament que ho han fet possible.

Ja us passarem les fotos de la setmana que de ben segur que ens ho passarem molt bé!!!!