CICLE SUPERIOR (Projecte els jocs i les joguines)

A Cicle Superior hem dedicat més d’una setmana en dur a terme tot el projecte. Abans de la setmana del projecte, organitzats en 4 equips per classe, hem cercat informació i elaborat un dossier sobre la història dels videojocs en general i la del nostre videojoc en particular (cada classe ha hagut d’informar-se sobre un videojoc concret)

5è A – Fortnite

5è B – Pockemon Go

5è C – Brawl Stars

6è A – Minecraft

6è B – Mario Kart

A més a més hem reflexionat sobre l’addicció als videojocs i els problemes que ens pot comportar, hem fet gràfics, hem compost música per a videojocs i hem adaptat els videojocs a joc real a classes d’educació física.

La setmana del projecte l’hem dedicat a xerrades, presentacions i jugar.

Cada matí una classe ha estat l’encarregada de presentar a la resta de companys del Cicle Superior el seu videojoc i com el jugarem al pati.

Després del pati, hem jugat tots els de Cicle Superior al pati l’adaptació del videojoc que ens han explicat abans.

Les tardes les hem dedicat a xerrades i revisió dels nostres treballs.

Hem tingut una xerrada molt interessant sobre els jocs de La Sénia de sempre per part del Club de Birles.

Una videoconferència amb Júlia Blasco, estudiant de 2n de carrera de videojocs a la Universitat de Mataró. On hem aprés molt sobre el món dels videojocs i com es fan.

Una xerrada sobre el periodisme i els videojocs a càrrec del periodista especialitzat en videojocs Nando Fontanet.

En definitiva ha estat un projecte molt interessant i profitós, on hem aprés moltes coses sobre els videojocs.

No hem d’oblidar que com tots els anys, durant aquesta setmana, també hem celebrat el carnaval. Els alumnes de 6è, com sempre, han estat els embaixadors del Rei Carnestoltes i el divendres per la tarda hem participar a la desfilada de carnaval. Els alumnes de 5è s’han disfressat de la joguina Transformers i els de 6è lliure (però amb el tema dels jocs).

Aqui podeu veure’n alguna fotografia: https://photos.app.goo.gl/ttuqW7UquShCaANZ6