CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA

El dia 21 de març vam participar en el certamen de lectura en veu alta els alumnes de tercer i de sisè. Aquest certamen està organitzat pel departament d’educació.

Els alumnes de tercer, GRUMETS VERMELLS, s’han llegit el llibre proposat L’any del gat.

Els alumnes de sisè, GRUMETS VERDS, s’han llegit el llibre proposat Un ós anomenat Paddington.

A quarts de final només podien participar un alumne/a de cada categoria, les participants van ser Carla LLobregat Prades de tercer i Alba Català Girona de sisè, van llegir amb altres alumnes de les Terres de l’Ebre un fragment dels llibres citats.

Les volem felicitar per què van llegir molt bé, va ser una experiència molt enriquidora, de superació personal i emotiva.

A més a més vam tenir premi Alba Català Girona va ser la guanyadora de la categoria dels Grumets Verds, i ens representarà a la semifinal a Tarragona amb la lectura del llibre Hachiko, el gos que esperava.

Li desitgem molta sort!!!! i que ho faci també com a quarts de finals!!! ENHORABONA!!!