Certamen de lectura en veu alta 22-23

El dia 16 de març era el dia que teníem assenyalat al calendari perquè la nostra alumna Marina Mestre Martí, de sisè, participava a la semifinal del certamen de lectura en veu alta de les Terres de l’Ebre, en acte públic, als Serveis Territorials d’Ensenyament, a Tortosa. Marina ha anat acompanyada per la seva mare i la seva tutora, Maria Barreda. Ha realitzat una lectura extraordinària i ha estat felicitada personalment pel jurat del certamen. Moltes felicitats a la nostra alumna i moltes gràcies per representar tan bé el nostre centre.
Des de l’Escola Maria Jesús Ortí i Abella també volem felicitar la guanyadora d’aquesta semifinal, la representant de l’escola de Gandesa.

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA