ACTIVITATS CONJUNTES AMB LA BIBLIOTECA MUNICIPAL DE LA SÉNIA PERE DE MONTCADA

Des de principis d’aquest any, els alumnes de Cicle Superior han participat en una activitat on-line de lectura en col·laboració amb la biblioteca municipal Pere de Montcada.

Aquesta activitat té com a objectiu la millora en comprensió lectora de l’alumnat i la motivació per la lectura.

Fiction Express és una plataforma de lectura innovadora que connecta autors i lectors fomentant el diàleg creatiu entre ells per anar creant les històries.

Cada 8 setmanes inicien la publicació de tres llibres diferents ( en tres idiomes i tres nivells), setmanalment i per capítols, deixant l’argument a decisió dels lectors. Ells, mitjançant els seus vots i del diàleg creatiu amb els autors al fòrum, seran els qui decideixin com continua l’argument.

Aquests mesos, els alumnes han participat molt activament i els ha agradat molt l’experiència. Fins i tot hem tingut alumnes que han rebut felicitacions tant per part dels autors (pels seus comentaris al forum) com de la mateixa plataforma per ser millors lectors.

Aquest mes de maig s’ha premiat a l’alumna Júlia Ramos Millán per ser la millor lectora del mes.

El passat 4 de juny vam anar a la biblioteca Pere de Montcada a recollir el premi, un lot de llibres fabulosos!!

Esperem que el proper curs puguem continuar gaudint d’aquesta experiència.