PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 2024-2025

• El període de preinscripció escolar per a Infantil i Primària serà entre el 6 i el 20 de març.
  • El primer pas per poder optar a una plaça escolar és la presentació de la sol·licitud de preinscripció dins del període establert pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
  • Juntament amb la sol·licitud de preinscripció cal presentar la documentació en el termini establert i en el centre que s’ha demanat en primer lloc. A cada sol·licitud se li assigna de manera aleatòria un número que ha de servir per ordenar-les en cas d’empat.
  • Podeu consultar tota la informació de l’oferta educativa del Departament d’Educació al següent enllaç:

OFERTA INICIAL DE PLACES DE LA NOSTRA ESCOLA

Consulta l’oferta de places  pel curs 2024-2025  <AQUÍ>