NADAL I MARATÓ

Estimada comunitat educativa,

En aquesta època tan especial de l’any, volem aturar-nos un moment per reflexionar sobre l’increïble viatge que hem emprès junts al llarg d’aquest cursos com a equip directiu. Ha estat un període ple d’aprenentatges, desafiaments superats i moments de gran alegria.
Volem expressar el nostre més sincer agraïment als mestres per la seva dedicació . A les famílies, volem reconèixer i agrair el suport continu que doneu als vostres fills i a l’escola. La vostra col·laboració és fonamental per l’èxit de cada estudiant, i apreciem sincerament el vostre compromís amb l’educació i el creixement dels vostres fills.

Però sobretot gràcies als nostres estimats alumnes, vosaltres sou la raó de la nostra feina i la font de la nostra inspiració diària. Admirem la vostra curiositat, la vostra valentia per enfrontar nous reptes i el vostre inesgotable desig d’aprendre. Cadascun de vosaltres aporta una espurna única a la nostra comunitat escolar, creant un mosaic de talents i perspectives que enriqueix a tots.

Com a equip directiu, estem agraïts per l’oportunitat de liderar aquesta meravellosa comunitat educativa. La vostra confiança i col·laboració són fonamentals per a l’èxit de la nostra escola. Estem compromeses a seguir treballant junts per assolir noves metes i èxits.
Que aquesta temporada nadalenca porti alegria, pau i moments especials a cadascun de vosaltres. Que gaudiu de les vacances i torneu amb renovada energia per enfrontar els desafiaments del pròxim any. Bones festes!

Ens acomiadem amb aquest petit vídeo de la festa de nadal i la Marató.

Amb gratitud i afecte,

Àngela, Míriam i Mònica