DIA DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA ESCOLAR

Celebrem el dia escolar de la NO VIOLÈNCIA.
Per commemorar aquest dia, s’han realitzat diferents dinàmiques a nivell de centre. Una de les activitats prèvies que vam fer al dia 30 va ser l’arbre de la PAU. ☮️🕊️

Per això es van reunir els infants petits amb els grans i van estar pensant en conflictes que poden sorgir a l’escola i els vam escriure a les fulles que vam pintar de color marró. A les fulles de color verd van escriure una solució al conflicte.
La tarde del dia 30 de gener vam sortir tota l’escola al pati per llegir el manifest de la Pau i cantar tots junts la cançó: “Escolta-ho en el vent”.