APADRINAMENT LECTOR

Les padrines, els padrins, els fillols i les filloles lectores ja s’han conegut!

La setmana després d’Orígens, al temps de lectura, l’alumnat padrí (de cicle superior) anaven a buscar i presentar-se a l’alumnat fillol (cicle inicial i I5 d’infantil). Després de les presentacions l’alumnat que és padrí va llegir el conte de Biblo (la mascota de la biblioteca de l’escola) al seu fillol o fillola. Seguidament van pintar, retallar i enganxar un puzle de Biblo que va decorar el conte.

A partir d’ara, durant les sessions d’apadrinament, llegiran llibres; però també resoldran enigmes que se’ls presentarà. Ja us ho explicarem!