TENIM DOS NOUS AMBIENTS A INFANTIL

Amb l’inici del segon trimestre, hem introduït dos nous ambients d’aprenentatge: Construccions i Llums i ombres. El primer, Construccions, ja el coneixien del curs passat, en aquest espai poden trobar una varietat de materials per construir les seves pròpies creacions. D’altra banda, Llums i ombres és una novetat d’aquest curs. En aquest ambient, els alumnes gaudeixen d’una experiència sensorial a través de la llum. Disposen de taules de llum amb diverses activitats, llanternes, polseres lluminoses, espai de llum negra i altres jocs relacionats amb la llum.

La raó per la qual ara podem introduir aquests dos nous ambients és perquè els alumnes dels grups d’I3 han començat a treballar en ambients després del període d’adaptació durant el primer trimestre.