SETMANA DE LA NATURA 22/23

L’escola va participar durant la setmana del 22 al 26 de maig en les següents activitats:

• Visió de vídeos sobre la Campanya promocional.
  • Participació en el programa “Let’s clean Up Europe” que consisteix a recullir brossa tant per dins com pels voltants de l’escola per part de l’alumnat. La quantitat de brossa recollida es va fer constar a l’App del programa “Litterati”. En total van ser recollits 173 quilograms de brossa.
  • L’alumnat de cicle inicial va anar caminant a visitar la Fundació Plegadis on van fer activitats ornitològiques.
  • Un any més vam promoure la setmana de la mobilitat sostenible on es fomentava deixar el cotxe a casa per vindre a l’escola caminant, amb bicicleta, etc.
  • L’alumnat de 5t va presentar l’activitat “Els arbres del pati ens parlen” on explicaven els arbres que tenim a l’escola als alumnes més petits.
  • Vam fer una exposició de contes relacionats amb la natura i una altra d’ocells típics del Delta i d’arbres que podem trobar a l’escola.
  • L’empresa encarregada de la gestió del menjador escolar va proporcionar fruita per fer un esmorzar saludable a l’alumnat. Van col·laborar en la seva preparació membres de l’AFA i del professorat.
  • Vam participar a l’activitat “Acció conjunta pel riu Ebre” juntament amb les escoles i instituts de Deltebre i Sant Jaume d’Enveja. Aquesta activitat consistia en fer una macropancarta conjuntament per penjar-la al pont “Lo Passador” on es podia llegir la frase: Sigues el canvi que vols veure al món!