FEM PANELLETS!

El passat 30 d’octubre les classes de sext vam fer panellets perquè era la castanyada. Vam utilitzar els següents ingredients: Farina d’ametlla, aigua, llimona, ametlla crua, sucre i puré de patata.

Vam sortir per taules a fer diferents tasques com, per exemple, pastar, ratllar la llimona, barrejar… Llavors, vam repartir la massa i vam fer cinc boles i qui volia podia arrebossar-les amb cacau o ficar-li ametlles o una cirera. Després, les vam posar en una safata i les vam portar al forn del menjador.

A la tarda vam fer una mica de festa al pati, vam veure com ballaven els menuts de l’escola i vam menjar castanyes. Este any, com que som els més grans, vam ser els encarregats de repartir-les a tots els companys i companyes de l’escola.

Article escrit per Xesca, Abril i Dayla.