EL CIRC

Este any  els alumnes de parvulari estem treballant el projecte del circ.

Els alumnes de P3 són  la classe dels mags i dels pallassos, els alumnes de P4 són els  forçuts i els equilibristes i els alumnes de P5 són els malabaristes i els mims.

Hem decorat la porta de la nostra classe amb el personatge del circ corresponent, també hem guarnit els passadissos amb envelats de circ i els seus personatges amb  les cares dels xiquets de l’escola. També estem realitzant diferents activitats de psicomotricitat, plàstica, expressió corporal, música, llengua i ús de les TIC.

Els alumnes estan gaudint molt d’aquest projecte.

Per acabar d’aprofundir amb el projecte anirem a Valls a veure la companyia de circ Passa barret.

No en tenim cap dubte que serà una experiència molt enriquidora.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *