REUNIÓ D’ESKAMOT VERD

REUNIÓ DIA 14-1-19

ASSISTENTS: delegats verds de 3r,4t,5t i 6t

ORDRE DEL DIA

1-Valorar el traspàs d’informació del que es va fer al fòrum: s’explicarà a les classes que hi ha un video penjat a la web per poder saber que es va fer al fòrum.

2-Com fer que els alumnes porten menys alumini:

-a tutoria contemplar més els temes d’escola verda, que els mestres en parlen més.

-crear una bústia d’idees en la que pugui participar tothom.

REUNIÓ DIA 22-2-19

ASSISTENTS: delegats verds de 5t i 6t

ORDRE DEL DIA

1-Buidatge de la bústia d’idees:

-proposar de fer un dia de l’entrepà

-fer un semàfor a les classes del menjar saludable per observar quin tipus d’alimentació saludable i sostenible tenen a la classe

-portar cartells a les entrades i sortides de l’escola per a efr saber a les families de posar paper d’alumini

-fabricar un joc de l’oca sobre el reciclatge i el medi ambient ( cada dimecres toca a una classe i es jugaria a la biblioteca)

-fer un esmorzar col·laboratiu (com el que vam fer 5t a Nadal) amb els de l’altra escola a la Trobada. També es pot fer el concurs Masterchef i de premi donar un davantal amb Raig imprès)

-triar un menú saludable i després menjar-nos-el

-fer una gimcana de la salut, la podríem fer el dia de la trobada, a les classes d’educació física, a tutoria

-penjar fotos dels alumnes de la classe que durant una setmana han portat menjar saludable i no alumini i donar-los una medalla, un diploma d’enhorabona o crear un sistema de punts-vides o tipus concurs on el premi no siguin diners.

2-Fer més visual la bústia d’idees per poder-la col·locar a l’entrada principal perquè no es veu gaire i així poden participar les famílies.

Caldrà passar per les classes a dir que està la bústia d’idees perquè tots som escola verda.

ELS DELEGATS VERDS