Què fas tu contra el canvi climàtic?

STOP AL CANVI CLIMÀTIC

Els joves adverteixen mitjançant mobilitzacions que siguem conscients que el temps s’esgota i que estiguem atens a les decisions preses en la Cimera pel clima que es va celebrar el 23 de setembre a la seu de les Nacions Unides a Nova York. Dirigents de governs, empreses i societat civil han anunciat mesures pràctiques per fer front el canvi climàtic. L’ escola Horta Vella es suma fent participar a les famílies amb idees i accions com les següents:

• Anar a l’escola caminant
  • Anar a comprar amb un cabàs
  • Reduir el consum d’aigua i paper
  • Apagar els llums quan no es necessiten
  • Comprar a l’engròs.
  • Reutilitzar les bosses de plàstic
  • Pressionar els governs perquè apliquin polítiques respectuoses amb el Medi Ambient
  • Aprofitar la llum solar
  • No utilitzar vehicles contaminants

Totes aquestes idees s’han expressat amb el següent mural fet per l’alumnat d’Educació Infantil i Primària.