GOTA A GOTA, L’AIGUA S’ESGOTA

Les Escoles Verdes de la Ràpita s’han unit a més de 40 centres educatius del Baix Ebre i Montsià per reivindicar la importància de l’aigua en el marc del dia mundial de l’aigua.

Aquest curs 2023-24 les Escoles Verdes del Montsià i Baix Ebre han impulsat una acció reivindicativa per l’aigua. Primer, els alumnes han pogut treballar la problemàtica actual de l’aigua a través de notícies d’actualitat i posteriorment cada centre ha proposat diverses reivindicacions davant aquesta problemàtica. De tots els lemes proposats per l’alumnat es va fer una votació conjunta, d’on va sortir el lema final: Gota a gota l’aigua s’esgota.

Un cop triat el lema, cada municipi s’ha organitzat per fer i penjar la seva pancarta, a La Ràpita els quatre centres que som Escola Verda (escola Horta Vella, escola Carles III, institut Els Alfacs, IEPAAC) hem penjat la nostra pancarta. , feta de manera col·lectiva per l’alumnat de tots els centres, el passat dimarts 19 de març a l’exterior del Museu del Mar. En aquest acte han participat una representació de l’alumnat i professorat dels quatre centres. implicats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *