Creem xarxa

Un dels objectius de la Comissió d’escola Verda del col·legi Horta Vella és crear xarxa, i per aix,ò una de les activitats que estem promovent és la connexió amb l’alumnat del CFGS Educació i Control Ambiental de l’institut els Alfacs.

Com este any hem escollit estar més atents al tema de l’alimentació, amb la col·laboració de la professora Anna Añó, els alumnes del CFGS han preparat una activitat que girava entorn del tema del malbaratament alimentari per als alumnes de 4t curs de primària  de l’Horta Vella.

Podeu veure unes foto en el següent enllaç: FOTOS