26 DE GENER, DIA MUNDIAL DE L’EDUCACIÓ AMBIENTAL

La UNESCO va celebrar  la Conferència Mundial sobre l’Educació per al Desenvolupament Sostenible el maig del 2021 a Berlín i va fer la crida a què l’Educació Ambiental esdevingui un component central en el sistema educatiu de tots els països del món. L’escola segueix  un pla de treball compromés amb l’Educació Ambiental perquè la transformació cultural implica l’adopció dels valors ambientals en el sistema educatiu. Aleshores la nostra escola ensenya i fa accions que agitin les bases d’un model on predominen les relacions no respectuoses amb el medi ambient Per això, a partir dels objectius de desenvolupament sostenible:

• Participem en campanyes de reducció i recollida de rsidus. Setmana Europea de la reducció de residus)
  • Reutilitzem i reciclem productes ( Mercat Solidari de joguines)
  • Aprenem sobre la biodiversitat del nostre entorn i fem accions per millorar-lo.
  • Fem tallers de l’hort i flors.
  • Recolim i llegim notícies de Medi Ambient i mirem videos (ODS del club super 3)
  • Fem sortides per conéixer l’entorn ( Al Delta, la Foradara, la bahia dels Àlfacs, la torreta…)
  • Participem en  projectes de custòdia del territori juntament amb els altres centres de la localitat i l’ajuntament.
  • Escoltem les xerrades del COPATE