Celebrem el dia de la NO VIOLÈNCIA

Celebrem el dia escolar de la NO VIOLÈNCIA. Per commemorar aquest dia, una de les activitats prèvies que vam fer el dia 30 de Gener va ser l’arbre de la PAU. Per això ens vam reunir els xiquets i les xiquetes d’infantil 3 anys amb els xiquets i xiquetes de 4rt de primària. Vam estar pensant en conflictes que poden sorgir a l’escola i els vam escriure a les fulles que vam pintar de color marró. També ens van ajudar a pintar fulles de color verd i escriure una solució al conflicte. La tarde del dia 30 també vam sortir tota l’escola al pati per llegir frases relacionades amb el tema i cantar tots junts una cançó.