Tallers a 4t (2n trimestre)

Durant el segon trimestre els xiquets i xiquetes de 4t han continuat aprenent anglès als tallers dels dimecres.

A partir de la temàtica del animals s’han dut a terme activitats en petits grups que han afavorit l’expressió oral. Per exemple, en rotllana els alumnes es passen una pilota i, quan la música para, el que té la pilota ha de de dir el nom d’animals que han après o contestar una pregunta que s’ha formulat.

Els ha agradat molt jugar al joc Hedbanz amb animals. Un dels alumnes ha d’endevinar quin animal porta al seu cap fent preguntes sobre quin tipus d’animal és,  com és,  què sap fer… Els altres alumnes han d’anar contestant a les seves preguntes. A partir d’un joc que els motiva, els xiquets-es aprenen i consoliden vocabulari i estructures gramaticals. Treballen en equip, s’ajuden, aprenen dels altres i s’ho passen bé.