Activitats febrer i PROJECTE LA MAR I LA PESCA A LA RÀPITA

Febrer el curt, amb 28 dies se’n surt.

Així diu la dita del febrer, però els alumnes de 2n hem aprofitat al màxim tots els dies i hem realitzat moltes activitats:

• Treball en petit grup per repassar el tema de Medi.
  • Activitats plàstiques relacionades amb Pablo Picasso.
  • I l’estrella del mes :EL PROJECTE LA MAR I LA PESCA A LA RÀPITA!!!

Primer vam fer votacions al rebedor de l’escola i fins i tot vam constituir una taula electoral. La presidenta i  els vocals van signar l’acta amb els resultats ( podeu consultar-la a les fotos).

Hem visitat el museu d’artesania de Joan Cartes, la Llotja i el port, i hem pujat a la barca del pare de  Maria (2n-B). Gràcies Juanito Cartes, Joan Balagué, Pau Salvadó i Belinda Esquerrra!

També hem rebut la visita d’un mariner, el pare de la Laia, el qual hem pogut entrevistar(podeu veure l’assaig de l’entrevista i l’entrevista als vídeos que hi ha a continuació).Gràcies Àngel Accensi!

També volem donar les gràcies a totes les famílies, que heu col·laborat. GRÀCIES A TOTS/ES!!!!

Us deixem amb un recull de fotos i algun vídeo. Esperem que us agradi molt. Nosaltres ens ho hem passat genial i hem après un munt de coses de la mar i la pesca al nostre poble.

Fins aviat!!!

FOTOS I VIDEOS