ELS REIS HAN VINGUT A SEGON
09/01/19Els Reis Mags han deixat regals pels nens i nenes de segon. Ens ha fet molta il·lusió!
Moltes Gràcies Reis Mags!
Els reis arriben a 3r!
09/01/19Els nens i nenes de 3r s’han posat molt contents quan han vist tots els regals que Ses Majestats han portat des d’Orient.
Voleu veure les fotos? Cliqueu AQUÍ per accedir a l’àlbum.
https://youtu.be/0W92wX2pXZo
Els Reis Mags han vingut al Guerau
08/01/19Els Reis també han vingut a l’escola i ens han portat molts regals pels alumnes de 4t, 5è i 6è. Ens han agradat molt i segur que ens ho passarem molt bé i aprendrem amb aquests jocs i aquests llibres. Per veure totes les imatges feu clic en aquest enllaç.
Moltes gràcies Reis Mags!!!!
REGALS DE REIS
08/01/19Nou equip per la convivència
10/12/18Us informem que aquesta setmana l’equip per la convivència es renova! Volem agrair la feina feta pel grup que ha estat realitzant aquesta tasca durant el primer mes. Estem segurs que el nou equip ho faran també genial! Elles i ells són: la Salma, El Darío, l’Ivan, el Marc, la Núria, l’Íker, la Melanie, la Irati, la Laia P., la Laia B, la Noa i l’Haroun. Ànims!
TALLER A LA BIBLIOTECA
05/12/18
Superherois de biblioteca.
19/11/18 Divendres, en el conte/taller tots i totes ens vam convertir una mica en herois i heroïnes.

EQUIP PER LA CONVIVÈNCIA
12/11/18Aquesta setmana es posa en marxa el primer Equip per la Convivència, que està vinculat amb el projecte d’innovació #aquíproubullying. Aquest equip, format per nois i noies de 5è i 6è, es renovarà un cop al mes aproximadament. Els integrants són alumnes voluntaris amb moltes ganes de col·laborar pel manteniment d’una bona convivència a l’escola.
Dit això us presentem el 1r equip. Ells i elles són: la Berta, el Miquel, la Queralt, la Judith, el Gerard, l’Aina, l’Adil, el Sergi, la Lorena, la Desiré, el David i el Jose. Estem segurs que ho faran molt bé!




