Consell de Delegats i Delegades de l’Escola

Com cada trimestre, els alumnes delegats/des de 2n a 6è participen al Consell de Delegats de l’Escola.

A la sessió d’aquest divendres hem descobert que tindrem tauletes noves i hem planificat les tasques del trimestre: segona fase del projecte de millora dels patis, activitats de valors…

Els reis arriben a 3r!

Els nens i nenes de 3r s’han posat molt contents quan han vist tots els regals que Ses Majestats han portat des d’Orient.

Voleu veure les fotos? Cliqueu AQUÍ per accedir a l’àlbum.

https://youtu.be/0W92wX2pXZo

 

 

Nou equip per la convivència

Us informem que aquesta setmana l’equip per la convivència es renova! Volem agrair la feina feta pel grup que ha estat realitzant aquesta tasca durant el primer mes. Estem segurs que el nou equip ho faran també genial! Elles i ells són: la Salma, El Darío, l’Ivan, el Marc, la Núria, l’Íker, la Melanie, la Irati, la Laia P., la Laia B, la Noa i l’Haroun. Ànims!

 

 

EQUIP PER LA CONVIVÈNCIA

Aquesta setmana es posa en marxa el primer Equip per la Convivència, que està vinculat amb el projecte d’innovació #aquíproubullying. Aquest equip, format per nois i noies de 5è i 6è, es renovarà un cop al mes aproximadament. Els integrants són alumnes voluntaris amb moltes ganes de col·laborar pel manteniment d’una bona convivència a l’escola.

Dit això us presentem el 1r equip. Ells i elles són: la Berta, el Miquel, la Queralt, la Judith, el Gerard, l’Aina, l’Adil, el Sergi, la Lorena, la Desiré, el David i el Jose. Estem segurs que ho faran molt bé!