NOU TALLER A LA BIBLIOTECA
19/02/19



Què en penseu? Deixeu-nos els vostres comentaris…
https://youtu.be/zBKHZEp1D8A
Avui, en motiu de la celebració del dia de la Pau i la no violència, a l’escola hem fet diverses activitats per reflexionar com volem el nostre Món.
Aquí teniu una petita mostra.
Boys and girls from 4th grade are involved in an international eTwinning project. They shared likes and dislikes with the school from Greece. This is the result of their work: they explain what the students from Greece like and dislike in this digital book.
Enjoy!!
UN MUNT DE PEL·LÍCULES NOVES ARRIBEN A LA BIBLIOTECA.
US ESTAN ESPERANT!

Abans d’anar-nos de vacances, a la biblioteca de l’ escola, vam gaudir del nostre últim taller del trimestre…el nostre, ja gairebé, tradicional taller de nadal.
ENTRANYABLE I DIVERTIT!
