Contruïm torres dolces

Mai us han dit que havíeu de construir la torre més alta amb un grapat d’espaguetis i uns quants núvols de sucre? Mare meva, quina bona olor feien…
En fi, en aquestes imatges podreu veure quina bona coordinació van mostrar els grups de treball a l’hora… Llegeix més»

Primers dies a I3

Bon dia famílies,

Des de l’escola us volem donar les gràcies per l’esforç d’aquests primers dies. Compartim amb vosaltres l’evolució dels primers dies dels vostres fills/es. Cada vegada hi ha menys plors per donar lloc als somriures i rialles.

Estigueu tranquils/es, que tot va molt bé, i totes nosaltres farem que sigui un gran curs pels vostres petits/es!

Us deixem algunes imatges de moments i vivències perquè vosaltres també en pugueu gaudir. Fotografies dels primers dies a I3

 

JO TAMBÉ SOC DALÍ

DALÍ, CONEIXEM LA SEVA OBRA I ENS POSEM EN ELS SEUS BIGOTIS, A L’ ESPAI DE BIBLIOTECA TARDA.

Setmana Cultural i Comiat 22-23!!

Hola famílies!!

Un any més, hem arribat a la darrera setmana del curs i ho hem fet de la mà de la màgia del circ!! Els nens i nenes d’infantil s’ho han passat d’allò més bé, fent de malabaristes, practicant la seva punteria, fent de pallassos o gaudint del paracaigudes de colors!!

També hem rebut a un mag de veritat i ens ha fet un espectacle súper divertit!! i per acabar…Ens vam acomiadar dels nens i nenes de 6è i vam gaudir de la pista de l’escola amb les nostres bicicletes i patins!!

Us deixem un recull de fotos i aprofitem per desitjar-vos un Bon Estiu!!!

Les mestres d’Infantil

Primers dies a Amsterdam amb Erasmus+

Els nens i nenes de la mobilitat del Projecte ALASVO ja son a Amsterdam! Dilluns va ser un dia de moltes experiències noves! Van volar de bon matí i, dos viatges en tren després, van arribar al Hostel. Van agafar la tovallola i el banyador i van anar cap a l’Spring High School on els van rebre els alumnes de 7è, 8è i 1r (entre 10 i 13 anys). Els van convidar a tastar menjars i begudes típiques neerlandeses i després els van fer un tour per l’escola. En acabar, van aprofitar el bon temps per anar-se a banyar al llac!

Dimarts van fer tallers a l’escola sobre gastronomia dels dos països, un joc de Van Gogh i jocs de coneixença en anglès.

Estan gaudint moltíssim d’aquesta experiència.

En aquest enllaç podreu veure fotografies d’aquests primers dies: