Els nens i nenes de P4A actuem a l’APJ
05/11/21Avui a la tarda hem actuat a l’Ara parlo jo. Hem ballat la cançó de M’agrada la tardor. Ho hem fet genial!
Avui a la tarda hem actuat a l’Ara parlo jo. Hem ballat la cançó de M’agrada la tardor. Ho hem fet genial!