CIENTÍFICS PER UN DIA
28/05/21El dijous 27 vam viure un matí ben especial. Va venir la Laia de FUNBRAIN a la nostra classe i va realitzar una sèrie d’experiments per tal de conèixer com funciona el mètode científic. Ens ho vam passar genial!
El dijous 27 vam viure un matí ben especial. Va venir la Laia de FUNBRAIN a la nostra classe i va realitzar una sèrie d’experiments per tal de conèixer com funciona el mètode científic. Ens ho vam passar genial!
Benvolgudes famílies,
Durant aquest matí ens han visitat uns científics per introduir-nos en el mètode científic Funbrain. Hem experimentat posant a prova el nostre cervell a través d’il·lusions òptiques, aprenent que no tot el que veiem és el que creiem veure. Hem jugat amb els nostres sentits i hem après molt.
Aquí us deixem una mostra de l’experiència.
Tornem a anar d’excursió!
Avui hem anat a Can Ribas, a Caldes de Montbui. Hem fet diverses activitats on hem treballat els cinc sentits.
Ens ho hem passat molt bé!
Aquí us deixem un recull de tot el que hem fet.
https://photos.app.goo.gl/jSnrDnZNPEH4TDEK9
El passat divendres 21 de maig vam poder gaudir d’un taller de reciclatge a càrrec del CIVRM (Centre integral de valorització de residus del Maresme).
En aquest taller ens van explicar què és un residu, de quins tipus són, quins contenidors de reciclatge tenim, el concepte de les 3R… També ens van ensenyar algunes fotografies de les màquines de la fàbrica situada a Mataró, on separen els residus del contenidor de rebuig per poder-los reciclar (ja que en aquest contenidor hi van a parar un munt de residus que les persones no reciclem correctament).
Per acabar, vam fer quatre grups i cada grup ha simulat amb un seguit de material les màquines d’aquesta fàbrica.
Hem après un munt i hem gaudit amb els tallers. Us deixem algunes fotografies.
1rA: https://photos.app.goo.gl/KyiFNaFshHAAr4nz8
Hola famílies!!!
Us presentem l’obra de teatre: Sopa de Pedra
Ens fa molta il·lusió poder compartir amb vosaltres aquesta experiència tan bonica.
Cliqueu al següent enllaç i podreu gaudir de les representacions en família!
FELICITATS ARTISTES!!
Benvolgudes famílies,
Avui dia 20 de maig els nens i nenes de 1r hem pogut tornar a l’hort. Ha vingut en Josep i ens ha explicat com havíem de plantar i regar l’hort.
Hem preparat el rec, hem col·locat el planter de tomaqueres i pebroteres i un cop plantats els hem regat.
Estem molt contents i contentes perquè per fi hem pogut tornar a l’hort i gaudir d’aquest espai.
Us adjuntem algunes fotografies: https://photos.app.goo.gl/xGv92WnjarrRxUaZ9
Benvolgudes famílies;
Us presentem un nou APJ. En aquesta ocasió cadascuna de les classes ha presentat una temàtica diferent, per tant, us deixem un tastet de diverses propostes treballades a l’aula des de l’àrea de Medi i de Valors.
Esperem que us agradi!
1rA: https://youtu.be/hEQa-Pno5h0