Celebrem el Nadal!!

Benvolgudes famílies,
Per acomiadar aquest primer trimestre, us deixem amb un recull de fotos d’aquests últims dies celebrant el Nadal a l’escola.
Aprofitem per desitjar-vos unes bones festes i un feliç 2022!!
Jenny, Laia i Marta

CONCERT DE NADAL 5è

Hola famílies de 5è,
Dimarts 14 de desembre els i les alumnes de 5è van realitzar el concert de Nadal. Van cantar dos cançons i ens van recitar un poema:

  1. Canto al fred en català
  2. Jingle Bell rock en anglès
  3. Poema Nit de Reis de Júlia Costa

Llegeix més»