Sortida al Museu de la Tela

Bon dia,
Divendres passat vam anar d’excursió al Museu de la Tela de Granollers i després vam aprofitar per fer una visita pel centre de la ciutat.
Ens ho vam passar molt bé, vam aprendre coses noves i vam poder compartir una estona junts en un espai… Llegeix més»

APJ 1rA

Els nens i nenes de la classe dels bolets, el passat divendres 18 de febrer, vam explicar davant dels companys i companyes de 2n A i 3rA el TREN DELS ALIMENTS, eix vertebral del projecte que estem treballant a medi.

Esperem que us agradi!