Primer APJ del curs!

Continuem un curs més amb el projecte Ara Parlo Jo, però enguany, de manera diferent.

Seguirem treballant des de l’aula i amb els companys i companyes del grup estable i penjarem el vídeo de cada aula. Esperem que gaudiu molt!😋

Treballem les mesures de seguretat a l’aula i també ens ho passem molt bé cantant i ballant.

Hem après la cançó i ens hem inventat una coreografia relacionada amb la lletra de la cançó.

Mireu el resultat! 😋🎶🎤

Si voleu sentir la cançó, la podes trobar en aquest enllaç https://youtu.be/QPwn3pry88o

 

US PRESENTEM ALS DELEGATS I DELEGADES DE 6è!

                  Us volem presentar els delegats i delegades de les 3 classes de 6è! 😍

Estem molt contents i contentes d’haver estat triats democràticament entre tots els companys i companyes. 😊

DELEGATS DE 6è A  El Yunes i la Carla

DELEGATS DE 6è B

El Rubén i l’Ainara

 

DELEGATS DE 6è C

La Claudia i el Denís

ENHORABONA!

Benvinguts i benvingudes al nou curs!!!

HOLA FAMÍLIES!

Aquí teniu els vídeos de l’ARA PARLO JO que han fet els vostres fills i filles de TERCER. Cada classe ha parlat sobre un tema que estem treballant a classe. No us els perdeu!!!

3r A: EL SISTEMA SOLAR

 

3rB ANDY WARHOL

https://youtu.be/U3rc-HQ8_EE

 

3rC CANÇÓ: “ELS PLANETES TRAPELLES”

https://youtu.be/sYLXl2FYTCs

ARA PARLO JO: ENS PRESENTEM

BENVINGUTS I BENVINGUDES!

DURANT AQUESTA SETMANA, ELS NENS I NENES DE PRIMER HEM ESTAT PREPARANT L’ARA PARLO JO.

COM PODREU VEURE EN ELS VÍDEOS, CADA GRUP PARLA DEL SEU PROJECTE D’AULA.

ESPEREM QUE US AGRADI!

Encetem un nou curs!

Encetem un nou curs molt especial. Amb molta il·lusió i moltes ganes de retrobar-nos. I aquí us volem presentar els grups de 4t. A sota d’aquestes mascaretes hi ha un gran somriure que esperem poder-vos ensenyar molt aviat!

Bon curs noies i nois!

😘 (virtual😋)

4t A

4t B

4t C