Tallers d’espelmes i sabó

Durant aquesta setmana els i les alumnes de Primària hem fet uns tallers d’espelmes i sabó.

L’espai d’emprenedoria va organitzar aquests tallers amb la Cooperativa Apindep que és una cooperativa de consum i usuaris de caràcter social i sense ànim de lucre. Ofereixen serveis a la dependència, i està formada per persones amb diversitat funcional i familiars de primer i segon grau.

Els grans vam ajudar als petits a omplir els motlles de sabó i els gots amb la parafina per fer les espelmes. Ens ho vam passar genial!😊

Voleu veure més? Cliqueu a la imatge!

 

APJ DEL MES DE MARÇ

Comencem el mes de març amb una nova sessió de l’Ara Parlo Jo.

La classe de les osses i ossos ha recitat un poema i cantat una cançó de l’hivern, totes dues en castellà.

La classe dels eriçons ha explicat l’apadrinament lector.

APADRINAMENT LECTOR 1r i 5è

Benvolgudes famílies de 1r i 5è,

Aquest dimarts hem fet la primera trobada entre padrins/padrines i fillols/filloles. Cada setmana ens anirem trobant per ajudar i  aconseguir passes fermes per gaudir de la lectura.

El fet de ser la primera trobada estàvem tots emocionats i nerviosos, però ha anat d’allò més bé. Els padrins semblava que ho haguessin fet des de sempre i els fillols se sentien còmodes amb el seu acompanyament. Tots tenim moltes ganes de tornar-nos a trobar la setmana vinent.

En aquest enllaç teniu un recull de fotografies. 

 

APJ DE FEBRER

Dimecres vam anar a la sala polivalent a fer l’Ara Parlo Jo. En aquesta ocasió, el vam dedicar al projecte de l’alimentació que hem treballat amb la mestra en pràctiques Marina. Ens hem esforçar molt, esperem que us agradi.

A bloc mitjans han passat els reis de l’AMPA!!

Estem molt contents/es per la tornada a l’escola després de les vacances de Nadal. Hem desconnectat, hem estat amb la família, amb els amics, hem rigut i també hem treballat una mica. Però ara toca tornar a la rutina, i sabeu què?? Els reis també han passat a l’escola!!!

Ens han deixat molts jocs que podrem fer servir als espais d’aprenentatge i dins l’aula. Quina emoció més gran!!!

Moltes gràcies Reis Mags.

Bones Festes de Nadal!

Avui, últim dia de trimestre, hem cagat el tió. Estem molt contents i contentes perquè ens ha cagat per a tots i totes uns laberints. També hem esmorzat tots junts coca i xocolata. Després hem fet jocs i hem acabat fent conversa de totes les festes que ens esperen- aquest Nadal.

Us desitgem unes  MOLT BONES FESTES!

https://photos.app.goo.gl/w89osQPA1oWJBXVbA