Apadrinament lector 5è i 1r

Benvolgudes famílies,

Avui dimarts dia 6 de juny els infants de 1r i de 5è de Primària hem fet l’última sessió d’Apadrinament Lector. Hem estat gaudint de la lectura i sobretot hem ajudat els nostres fillols i filloles a iniciar-se en l’aventura de llegir.

Per finalitzar aquest acompanyament hem donat un diploma a cada fillol/la i a cada padrí/ina com a reconeixement a l’esforç i la feina ben feta. Després hem compartit l’hora d’esmorzar i hem jugat una estona junts.

Aquí teniu l’enllaç amb les imatges que recullen aquests moments.

Ha estat un plaer per a tots i totes poder fer aquest apadrinament!

Bon estiu!