Apadrinament lector 5è i 1r
06/06/23Benvolgudes famílies,
Avui dimarts dia 6 de juny els infants de 1r i de 5è de Primària hem fet l’última sessió d’Apadrinament Lector. Hem estat gaudint de la lectura i sobretot hem ajudat els nostres fillols i filloles a iniciar-se en l’aventura de llegir.
Per finalitzar aquest acompanyament hem donat un diploma a cada fillol/la i a cada padrí/ina com a reconeixement a l’esforç i la feina ben feta. Després hem compartit l’hora d’esmorzar i hem jugat una estona junts.
Aquí teniu l’enllaç amb les imatges que recullen aquests moments.
Ha estat un plaer per a tots i totes poder fer aquest apadrinament!
Bon estiu!

Últim dia de piscina a 1r!
31/05/23Avui ha estat l’últim dia de piscina i les famílies heu pogut venir a veure els vostres fills i filles.Per totes aquelles famílies que no us ha estat possible us deixem un recull de fotografies.
Fotoshttp://photos.app.goo.gl/jiasbPwM2yE6zxiz5
Excursió al CRAM
27/04/23Avui l’alumnat de Primer hem visitat el Cram i hem pogut veure de ben a prop algunes tortugues marines. Ens ho hem passat genial.
FOTOS 1A:https://photos.app.goo.gl/amLogPnDRWTMq4mWA
APJ: Sant Jordi
26/04/23L’APJ d’aquest mes d’abril els nens i nenes de primer l’hem dedicat a Sant Jordi.
1rA ha fet recomancions de contes:https://youtu.be/44n-QoVXtck
1rB ha representat la llegenda de Sant Jordi:https://youtu.be/R4JHfMUP0W8
Comencem un nou projecte a 1r: Els animals
21/04/23Hem començat el mes d’abril fent d’exploradors de la natura. L’altre dia en el pati ens vam trobar 4 petjades d’animals ben diferents les unes de les altres. Vam fer hipòtesis i ens vam atrevir a escriure el nom dels animals de les petjades… però… Llegeix més»
Les mares ens venen explicar contes !
21/04/23Per celebrar la Diada de Sant Jordi hem convidat a les famílies a venir a l’escola a explicar-nos un conte.
Hem passat una tarda molt agradable i hem gaudit de les seves explicacions!
Moltes gràcies, famílies!
Fotos 1r A: https://photos.app.goo.gl/G9yVF9ZqmitxSpXx8
Fotos 1rB:https://photos.app.goo.gl/MDK5vgLmYWxY8bsY7
ÚLTIM DIA DEL 2n TRIMESTRE
31/03/23Bona tarda famílies,
Avui al matí, l’alumnat de 1r, 2n i 3r hem fet una sortida al parc del Lledoner, a Granollers.
A la tarda, hem fet la Mona tots junts!
Us compartim algunes fotografies
Molt bones vacances!
Els mestres de Bloc mitjans
EXCURSIÓ A LA CASA DE LES ABELLES
16/03/23Els nens i nenes de Primer vam anar d’excursió a Can Panosa, a viure de primera mà l’ofici d’apicultor. Ens vam vestir per apropar-nos i veure les bresques, vam centrifugar la mel i vam aprendre un munt de coses relacionades amb les abelles. Ens ho… Llegeix més»



