HA ARRIBAT EL TIÓ!
07/12/22Avui hem sortit al pati a buscar el tió. L’hem trobat en un raconet, ben tapat amb les fulles.
Ara ens toca alimentar-lo bé per poder cagar-lo!
https://photos.app.goo.gl/S4tkmqugC8vFrV9G7
Avui hem sortit al pati a buscar el tió. L’hem trobat en un raconet, ben tapat amb les fulles.
Ara ens toca alimentar-lo bé per poder cagar-lo!
https://photos.app.goo.gl/S4tkmqugC8vFrV9G7
Volem compartir uns vídeos de cançons que fem servir a l’escola i que ens ajuden a recordar i aprendre alguns continguts bàsics, com ara els mesos de l’any o els números fins el 20. Esperem que practiqueu una mica a casa.
Aquest primer trimestre a l’àrea d’educació física, els i les alumnes de primer han treballat diferents habilitats motrius com: girs, salts i desplaçaments.
També han realitzat jocs cooperatius i s’ho han passat d’allò més bé!
Tot seguit teniu un recull d’imatges.
Dijous hem fet l’APJ. Ens hem reunit les classes de primer i segon per a mostrar alguns dels treballs que preparem a l’aula.
Les ósses i óssos han explicat algunes de les dites de la tardor que hem treballat al llarg del trimestre.
La classe dels eriçons ha ensenyat la capseta de cromos de contes que fem servir a Valors.
Aquesta setmana ha estat molt intensa. Hem dedicat estones de classe a recordar com és la tardor, quins fruits són típics d’aquesta època, si són carnosos o fruits secs, fer un petit tastet d’algunes d’elles i realitzar algunes manualitats.
A més a més, divendres ha estat un dia ben especial amb l’elaboració de panellets, mandales d’art efímer i la festa final de celebració de la Castanyada.
Aprofitem per donar les gràcies a les famíles que ens han ajudat amb les diverses tasques, heu estat de gran ajuda!
Ara tenim 4 dies de festa ben merescuts. Que els gaudiu molt!
Avui, tot l’alumnat de l’Escola, hem celebrat la festa de la castanyada.
Al matí hem fet panellets i manualitats i a la tarda hem sortit al pati a dansar i menjar castanyes.
Per fi, hem pogut fer-ho acompanyats de les famílies i de tots els nostres companys i companyes.
Feliç castanyada a tots/es! Cliqueu a la imatge i als enllaços i podreu veure les fotos i danses de la festa!
El dijous 28 els alumnes de primer han tornat a actuar a l’Ara Parlo Jo. En aquesta ocasió els eriçons han parlat dels fruits de la tardor.
Per altra banda, les ósses i óssos han interpretat dues cançons que hem après a l’hora de castellà i anglès.
Esperem que us agradi!
Com a tancament dels projectes dels óssos i eriçons vam venir a fer-nos un taller uns experts en la fauna del nostre entorn, FAUNA LLERONA. Ens van sorprendre portant dos eriçons vius, gràcies a la col·laboració de GOT ( grup ornitològic del Tenes). També ens van parlar de les semblances entre els óssos i els eriçons i vam construir uns trencaclosques enormes dels dos animals. Van ensenyar-nos la petjada de cada un d’ells i després vam poder crear la nostra pròpia petjada.
Els primers dies d’octubre vam fer l’Ara Parlo Jo per primera vegada aquest any. Aquí podeu veure el vídeo de les dues classes, óssos i eriçons.
Dilluns dia 10 vam anar tot el Bloc Mitjans a la Granja de Santa Maria de Palautordera. Vam fer jocs cooperatius i de coneixença. També vam veure els animalons. Ens ho vam passar molt bé!
https://photos.app.goo.gl/KmT7nbTEAq36ymyYA