APJ PERIQUITOS SANT JORDI
28/04/23Els nens i nens de la classe dels Periquitos hem fet l’Ara Parlo Jo explicant coses de Sant Jordi!
Ho hem fet molt bé!
Us convidem a veure el vídeo al següent enllaç:
https://www.youtube.com/watch?v=Gkgokdf41uE
Els nens i nens de la classe dels Periquitos hem fet l’Ara Parlo Jo explicant coses de Sant Jordi!
Ho hem fet molt bé!
Us convidem a veure el vídeo al següent enllaç:
https://www.youtube.com/watch?v=Gkgokdf41uE
Els nens i nens de la classe dels Tucans hem fet l’Ara Parlo Jo de Miró a l’escenari!
Ho hem fet genial!
Us convidem a veure el vídeo al següent enllaç:
https://www.youtube.com/watch?v=q8WOwlz97F4
Avui els periquitos hem explicat el que hem après del reciclatge.
Cliqueu a l’enllaç per veure-ho:
Esperem que us agradi!
Hola famílies de cinquè,
Aquesta setmana els i les alumnes de 5èB us expliquen el projecte que estem treballant a l’aula. En aquest cas ens parlen de les aplicacions Google Maps i Google Earth i del què estan treballant amb el seu grup de forma col·laborativa.
Aquí podeu veure el vídeo.
Esperem que us agradi!
Glòria i Carlos
Hola famílies!
El passat divendres l’alumnat de 6è C ens van presentar un nou APJ (Ara Parlo Jo). Van actuar diferents cursos, i aquesta vegada l’alumnat de sisè B i C es van unir per explicar-nos que fan quan surten de l’escola. A més, ens van… Llegeix més»
Benvolgudes famílies,
En el darrer Ara Parlo Jo les nenes i nens de 3rB van parlar de les activitats que feien a Espais d’Aprenentatge, un moment en el que comparteixen experiències amb companys de 4rt i mestras i mestres també diferents. Us convidem a veure l’explicació… Llegeix més»
Avui els/les alumnes de 4tB en l’APJ hem parlat sobre la sortida a la Fundació Mona. Hem pensat que seria interessant que els altres cursos també poguessin escoltar el que vam veure i aprendre, per tal de conscienciar més sobre la cura dels animals i ajudar a ser més sostenibles.
Benvolgudes famílies de cinquè,
Aquesta setmana quatre alumnes de 5èA ens expliquen ERASMUS+ un projecte on participen diferents centres educatius de la zona amb altres centres europeus. El mes de juny hi ha prevista una mobilitat a Amsterdam i dos alumnes de 5è hi aniran com a representació de l’escola Guerau de Liost.
Aquí podeu veure el vídeo de l’APJ.
Esperem que us agradi!
Carlos i Glòria
Benvolgudes famílies de cinquè,
Aquesta setmana quatre alumnes de 5èB ens expliquen el joc connecta que han fet a classe per als alumnes de 1r, 2n i 3r de primària. També ens expliquen el Kit d’electricitat que s’emporten a casa amb tot el que han après del projecte de l’electricitat.
Aquí podeu veure el vídeo de l’APJ.
Esperem que us agradi!
Glòria i Carlos