Colònies 2n
20/05/24
JA HEM ARRIBAT A CAN VILALTA! Estem molt contents i contentes. Fins demà famílies
JA HEM ARRIBAT A CAN VILALTA! Estem molt contents i contentes. Fins demà famílies
El dimecres 24 d’abril van venir dues famílies a 2n a explicar-nos un conte en motiu de la Diada de Sant Jordi.
Les famílies ho han fet d’allò més bé i els nens i nenes de 2n els hi hem agraït amb l’entrega d’un detallet: una rosa de plastilina.
Moltes gràcies famílies pel vostre temps i dedicació!
El passat divendres 19 d’abril els nens i nenes de segon vam anar d’excursió al Parc de les Olors aprofitant que estem treballant el projecte de les plantes. Vam realitzar 4 activitats: vam fer una bosseta de lavanda, van donar de menjar a les cabres, vam menjar i olorar diferents plantes i vam fer un esqueix de romaní. Per últim, vam tenir una estoneta per jugar al bosc.
Va ser un dia per gaudir de la natura!!
Aqui sota us deixem unes fotos.
HOLA FAMÍLIES,
Com ja sabeu, durant el tercer trimestre hem treballat el Projecte de Les Franqueses. Al final hem gravat un Telenotícies a on expliquem moltes de les coses que hem après.
A continuació us deixem els vídeos. Esperem que us agradin!
Aquest matí els i les alumnes de 2n hem anat a visitar una de les biblioteques del nostre municipi. La biblioteca Can Prat.
Ens han ensenyat totes les instal·lacions i quan hem arribat a la nostra zona, la infantil, ens han explicat les normes de la… Llegeix més»
El passat dia 7 de març segon vam poder gaudir d’una activitat que ens van venir a fer des del Consorci de residus.
Vam recordar i aprendre coses noves sobre el reciclatge i les diferent R que hi ha.
Fins i tot alguns vam poder portar un… Llegeix més»
Aquest trimestre, hem seguit treballant l’expressió oral entre d’altres maneres, mitjançant les conferències. Els nens i nenes es preparen un tema a casa i després la resta de companys fan una sèrie de preguntes i una valoració de l’exposició.
Aquesta experiència ens ajuda a desenvolupar la… Llegeix més»