Segona actuació APJ

Benvolgudes famílies,

El divendres 25 d’octubre els nens i nenes de tercer van realitzar la seva segona actuació a l’ARA PARLO JO. En aquesta ocasió, els infants de tercer A van interpretar un conte musical que van preparar des de l’àrea de música. En canvi, els infants de tercer B van cantar una cançó en anglès que van preparar des de l’àrea d’anglès.

Esperem que us agradi!!

Actuació 3rA

Actuació 3rB

ESTRENEM ELS NOSTRES DELEGATS I DELEGADES!

Benvolgudes famílies,

Us informem que els alumnes de tercer ja han escollit els seus delegats de classe! Després d’un procés de reflexió, debat i votacions a les aules, cada grup ha triat els companys i companyes que seran els encarregats de representar-los durant aquest curs.

Els delegats i delegades tindran la responsabilitat d’expressar les inquietuds i idees dels seus companys, contribuir a la bona convivència i ajudar en la resolució de petits conflictes del dia a dia. També seran el pont de comunicació amb el professorat, garantint una millor organització i col·laboració a l’aula.

Aquesta experiència no només els permetrà desenvolupar el seu sentit de la responsabilitat, sinó també millorar les seves habilitats de comunicació i treball en equip, valors fonamentals que promovem a la nostra escola.

Volem felicitar a tots els alumnes per la seva implicació en aquest procés i desitjar molta sort als nous delegats! Estem segurs que faran una feina fantàstica i seran uns grans representants de les seves classes.

Endavant! 💪

Delegat i delegada de 3rA

Delegat i delegada de 3rB

 

APJ 3r

Estimades famílies,

Aquí us deixem els primers APJ del curs.

Hem parlat de les emocions, com ens sentim quan estem contents, tristos, enutjats… i què podem fer per sentir-nos millor.

Esperem que us agradi molt!

Paula i MªJesús.

APJ 3r A

APJ 3r B

 

Primer APJ

Avui els nens i nenes de primer han fet el seu primer Ara Parlo Jo a primària. Els ha agradat molt pujar a l’escenari i recitar els poemes treballats a classe. Us deixem els vídeos en els següents enllaços. Esperem que gaudiu tant com nosaltres.
Llegeix més»

Coneixem a la Louis Bourgeois!

Aquest trimestre, a l’àrea de plàstica, hem treballat l’artista i escultora Louis Bourgeois. Hem conegut aspectes de la seva vida, la seva tècnica i hem dut a terme diverses activitats plàstiques.

Per visualitzar les fotos cliqueu aqui

Conferències 3r trimestre

Aquest trimestre, hem seguit treballant l’expressió oral entre d’altres maneres, mitjançant les conferències. Són les últimes del curs.

Aquesta experiència ens ajuda a desenvolupar la competència comunicativa, concretament, l’oral. Per poder fer aquesta activitat, la implicació de les famílies ha sigut essencial i molt important.

Moltes gràcies !

Podeu veure les fotos als links de sota.

 

Conferències 2nA

Racons medi

Aquest trimestre hem treballat el projecte de Les plantes. Hem realitzat diferents activitats, entre elles hem fet diversos racons a través dels quals hem pogut conèixer moltes coses de les plantes. Hem utilitzat codis QR per descobrir elements de la natura, hem fet un mural per saber quins són éssers inerts i quins éssers vius, conèixer les parts de les plantes, … També hem dut a terme diversos experiments.

A continuació us deixem un recull de fotos.

Racons medi

L’ÚLTIM APJ DE 2N!!

HOLA FAMÍLIES!!

Aquest ha sigut l’últim Ara Parlo Jo! de segon. Els infants de 2nA han explicat un conte que hem llegit a classe, ens ha ajudat a reflexionar i conèixer que significa ser empàtic. Els nens i nenes de 2nB han explicat les colònies a Can Vilalta perquè van ser molt divertides.

Esperem que us agradi!

2nA

2nB