APJ!

La setmana passada 2n vam tornar a actuar a l’APJ!!
Els nens i nenes de 2nA van explicar el que han après del projecte d’aquest trimestre, les Franqueses.
Els nens i nenes de 2nB van fer la representació del conte “Pedro i el lobo”.
Esperem que us agradi!
Llegeix més»

ARA PARLO JO 1/3/2024

Aquesta setmana ens ha tocat actuar a l’APJ!!

Els nens i nenes de 2nA han explicat la sortida per les Franqueses. Per fer-ho, ho han representat com si estiguessin en un autocar i el que vam visitar.

Els nens i nenes de 2nB han explicat la visita del músic Ferran Puig. A més, han ensenyat alguns dels instruments que ell va portar.

Esperem que us agradi!

2nA

2n B

 

VISITA DE LA GEMMA ARMENGOL

El dimecres 28 de febrer ens va visitar l’autora Gemma Armengol. Prèviament, a la classe, vam llegir molts llibres de la seva col·lecció “Les bestioles del jardí”.

Entre tots els nens i les nenes de 2n A i 2nB la vam ajudar a buscar un final pel seu proper llibre. Ens va agradar molt poder-la ajudar amb les nostres idees.  També ens va signar alguns dels seus llibres. Va ser molt divertit!

Fotos

 

 

VISITA D’UN MUSIC

El dilluns 19 de febrer vam tenir una visita molt especial. Ens va visitar el músic Ferran Puig! Vam poder gaudir d’una classe de música a on ens va ensenyar diferents instruments com són el trombó, el bombardí, la trompeta, els boomwhackers i el ukelele.… Llegeix més»

DELEGATS I DELEGADES DE 2N

Aquest trimestre hem escollit els delegats i delegades de classe per primer cop des de que va començar l’escola a P3.  Els nens i nenes que ho van desitjar, es van presentar com  a candidats .

Després de realitzar un petit míting explicant la seva candidatura, vam votar de manera secreta i van sortir com a representant de 2nA la Noa i el Marco i els de 2nB són la Lia i l’Aitor. Felicitats!

Hauran d’assistir a reunions durant aquest trimestre on també hi seran altres delegats/des d’altres cursos i l’equip directiu.

RUTA PER LES FRANQUESES DEL VALLÈS

El passat dijous 8 de febrer els i les alumnes de 2n van fer una excursió per les Franqueses.
Estem treballant aquest projecte i vam passar pels cinc pobles que hi ha per tal de conèixer, com a mínim, una cosa singular de cada un.
Vam aprendre… Llegeix més»

APJ

El passat 26 de gener els nens i nenes de 2n van tornar a actuar a l’ARA PARLO JO.
Aquesta vegada els dos grups van parlar de coses que s’estan treballant a l’aula. Els i les alumnes de 2n A van parlar dels cal·ligrames i els… Llegeix més»

Regals dels Reis Mags a 2n

Estem molt contents/es per la tornada a l’escola després de les vacances de Nadal. Hem desconnectat, hem estat amb la família, amb els amics, hem rigut i també hem treballat una mica. Però ara toca tornar a la rutina, i sabeu què?? Els reis també han passat a l’escola!!! Ens havien deixat els regalets a la biblioteca de l’escola!!

Sense l’ajuda i el suport de l’AMPA, aquesta celebració no hauria estat possible. Volem expressar el nostre sincer agraïment a tots els membres de l’AMPA per la seva dedicació, esforç i compromís en fer aquesta Nit de Reis tan especial per als nostres alumnes.

Veure fotos

VAM CAGAR EL TIÓ!

Després d’alimentar al tió durant dies vam anar a veure’l perquè feia pudor.

Li vam cantar cançons, entre elles la de:

Caga tió
avellanes i torrons
no caguis arengades
que són massa salades
caga torrons que són més bons

Caga tió.

I quan vam aixecar la manta… sorpresa!! Ens va cagar una serp màgica!!!!

Després vam esmorzar coca i xocolata!!! Mmmmmmm que bo!!!!

Entreu l’enllaç  de sota per poder veure les fotos.

Nadal 2023