Treballem a Antoni Gaudí

Des de l’àrea d’educació visual i plàstica estem treballant a l’autor Antoni Gaudí. Hem conegut la seva vida i hem dut a terme diferents activitats.

A continuació us deixem un recull de fotos. Ja veureu quins artistes estem fets!

Fotos Gaudí

Sortida a la plaça Joan Sanpera i Torras

Hola famílies,

El passat dimarts 25 de febrer vam anar a la plaça Joan Sanpera i Torras. Vam aprofitar per observar com estaven els espais i per tenir idees per després fer la nostra proposta a l’ajuntament de què es podria canviar o millorar. També vam jugar una miqueta. Ens ho vam passar molt bé!

Fotos sortida

2n Ara parlo jo del trimestre!

HOLA FAMÍLIES!

Aquesta setmana hem tornat a actuar a l’APJ. Els nens i nenes de 3rA han explicat el que havien après sobre la importància de l’aigua i què podem fer per cuidar-la. En canvi, les nenes i els nens de 3rB han explicat diferents activitats que han fet en el projecte sobre “El viatge d’una gota d’aigua”.

Esperem que us agradi!!

APJ 3rA

APJ 3rB

EXPERIMENTS AMB L’AIGUA

Durant aquests dies, hem dut a terme uns quants experiments amb l’aigua per aprendre els tres canvis d’estats de l’aigua. Prèviament, hem fet hipòtesis perquè no sabíem què passaria, després hem fet l’experiment i per últim, hem observat els resultats. Ha sigut molt divertit!

Experiments

PRIMER ARA PARLO JO DEL 2025!

Benvolgudes famílies,

el passat divendres 24 de gener vam fer el primer Ara parlo jo del segon trimestre. Va ser molt entretingut i variat. Els infants de 3rA van explicar endevinalles i van fer participar al públic i els de 3rB van explicar moltes coses interessants sobre Antoni Gaudí, l’autor de plàstica que estem treballant.

A continuació us deixem els vídeos perquè veieu que bé ho van fer.

APJ 3rA

APJ 3rB

 

NOU PROJECTE

HOLA FAMÍLIES!!

Hem començat el trimestre i també comencem el nou projecte. A partir d’una activitat de motivació, vam descobrir quin era el nom del projecte. Per grups ens van repartir uns trossos de paraules i vam haver de confeccionar la frase. El resultat va ser: EL VIATGE D’UNA GOTA D’AIGUA! Segur que serà molt interessant!

FOTOS

Sortida al Liceu

Estimades famílies,

Fa uns dies vam fer una sortida a Barcelona per veure una òpera al Liceu de Barcelona. El teatre és un lloc espectacular. Només arribar ens van fer una visita per tot l’edifici i vam al·lucinar!

L’obra “La cuina de Rossini” va ser molt divertida. Vam escoltar algunes de les obres més famoses de l’autor clàssic Gioachino Rossini i els actors van cantar fantàsticament. Va ser tota una experiència que us recomanem a tots i totes.

Aquí us en deixem algunes FOTOS perquè gaudiu.

Paula i MªJesús.

CONCURS DE PUNT DE LLIBRE A LA BIBLIOTECA

A la biblioteca de l’escola, a l’hora del pati, hem dut a terme un concurs de punt de llibre. A partir del tema “Els contes” els infants han elaborat un punt de llibre. Finalment, hem escollit un guanyador de cada cicle; però en realitat els guanyadors han estat tots per participar i fer que els nostres dissenys de punt de llibres siguin tan bonics.

MOLTES GRÀCIES A TOTS I TOTES!!

Fotos concurs

ARA PARLO JO! 22/11/24

HOLA FAMÍLIES!

Aquesta setmana hem fet l’última actuació de l’APJ del trimestre. Els nens i nenes de 3rA han explicat curiositats del sistema solar i han cantat una cançó dels planetes.

Els nens i nenes de 3rB han explicat la sortida que vam fer a Can Miqueló.

S’ho han passat molt bé!