Gravació a Ràdio Granollers

Dimecres 9 de maig en representació de tots els alumnes de 5è de l’escola, 3 grups de companys, van anar a les instal.lacions de Ràdio Granollers (107.6 MHz) a gravar un programa de ràdio que s’emetrà aquest dissabte dia 12 al matí (no ens van concretar l’hora).

Els alumnes es van posar en la pell dels veritables periodistes i van gaudir d’una feina molt ben feta.

Fes clic per veure l’àlbum de fotos.

Clica per escoltar el programa de ràdio:

Donat que als programes que hem gravat a l’escola s’han insertat cançons de les que no tenim copyright no les podem penjar a internet, cada alumne té la còpia del seu programa al Google Drive.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *