AFA

Des de la visió de l’AMPA, creiem que tenim una escola privilegiada, per la zona on està situada, ja que no ens trobem tancats dins el nucli urbà de Granollers, sinó a la perifèria, una zona oberta des del punt de vista espacial, tranquil·la i amb poc soroll.

També pensem que és privilegiada pels amplis espais que té l’edifici i pels diferents patis dels quals gaudeixen els nostres fills/es.

És una escola que ja té anys, però actualment està vivint un projecte de reformes i adequació dels espais, del qual n’estem contents.

L’AMPA se sent recolzada per l’Equip Directiu i el professorat en totes les activitats que gestionem i portem a terme: les activitats extraescolars, el servei d’acollida matinal, els casals del mes de juny, i el projecte de socialització i reutilització dels llibres de text.

Mantenim reunions periòdiques amb la direcció de l’escola per atendre les peticions que hi ha d’ambdues parts (famílies i escola).

I, finalment i per acabar, us fem cinc cèntims d’altres funcions de l’AMPA:

• Dona suport a pares i mares, mestres i alumnes en tot allò que contribueixi a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els nois i les noies.
  • Promou la participació dels pares i mares a la comunitat educativa potenciant la seva implicació en el funcionament del centre.
  • És un espai de reflexió que permet als pares i a les mares reflexionar i opinar sobre el funcionament quotidià de l’escola i sobre temes educatius d’abast més general.

Per més informació adreceu-vos a la web de l’AMPA.