Delegades i delegats de Primària 2022-2023

Aquí teniu les delegades i delegats dels grups de primària de l’escola. Aquest curs ens estem reunint sovint per tractar diferents temes i fer-ne propostes de millora. Alguns d’ells són:

• La decoració de les escales, ja la tenim pensada: esportistes famoses i famosos de cada esport. D’aquí poc, podreu veure com ens ha quedat!
  • La brutícia dels lavabos i el mal ús de l’aigua i el paper: hem creat eslògans i cartells que hem repartit per tots els lavabos de l’escola.
  • Recollida de dades sobre què esmorzem i en quin embolcall ho portem. Hem vist que hi ha un percentatge força alt que porten brioixeria industrial o aliments poc saludables i que alguns encara utilitzen paper d’alumini o de plàstic d’un sol ús. Us ha agradat el nostre vídeo publicitari?
  • Preparació del Carnaval i les seves consignes

Formem un grup molt potent i motivat, que participa activament i aporta moltes idees i propostes.

A continuació podreu veure algunes de les fotos de les reunions.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *