6è – Sortida Colònia Vidal

El passat dimarts 5 de març, els alumnes de 6è van visitar la Colònia Vidal, una antiga colònia tèxtil ubicada al Puig-Reig, Berguedà. Aquesta experiència relacionada amb el projecte d’història que treballen a l’àrea de medi, els hi va permetre reviure el passat en la pròpia pell. Des de l’any 1995 el Museu explica com eren la vida i el treball en una colònia tèxtil als inicis del segle XX. Una extensa passejada per la colònia Vidal que els hi va servir per mostrar, a través d’espais com l’escola, la fàbrica o els habitatges, la realitat d’un moment històric de cabdal importància per la història contemporània del nostre país i la seva industrialització.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *