32ª EDICIÓ DE LA MINI DE GRANOLLERS

L’Associació Esportiva La Mitja va organitzar la 32ª edició de la Mini de Granollers el passat dissabte dia 3 de febrer de 2018. Les diferents categories : Baldufes, Prebenjamins, Benjamins , Alevins i Infantils sortien des de diversos  punts del carrer més cèntric de la nostra ciutat recorrent diferents distàncies en funció d’aquestes categories.

Molts alumnes de la nostra escola han participat a la Mini, ja sigui amb l’escola o amb el Club Atlètic Granollers.

Cal destacar les classificacions i pòdiums  del nostre alumnat:

David Pérez : 8è de les Baldufes.

Unai Farràs: 11è Benjamí masculí.

Laia Escoté: 3ª  Benjamí femení (pòdium).

Martina Garcia: 2ª Aleví femení (pòdium).

Abel Romero: 8è Infantil masculí.

Moltes felicitats a tots i totes elles, així com a la resta de participants de la nostra escola!

Àlbum de fotos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *