1r i 2n anem de colònies!
El passat 11 i 12 de març el Cicle Inicial vam anar de Colònies a Mas Banyeres (Aiguafreda). Vam poder gaudir de les activitats de la descoberta del bosc i dels animals de granja i d’un equip de monitors molt divertits que ens van explicar un munt de coses. A més a més, vam ballar […]
1r i 2n anem de colònies! Llegeix més »












