General

1r i 2n anem de colònies!

El passat 11 i 12 de març el Cicle Inicial vam anar de Colònies a Mas Banyeres (Aiguafreda). Vam poder gaudir de les activitats de la descoberta del bosc i dels animals de granja i d’un equip de monitors molt divertits que ens van explicar un munt de coses. A més a més, vam ballar […]

1r i 2n anem de colònies! Llegeix més »

Teatre de 6è 23-24

Dijous 21 de març a les 18:00 h l’alumnat de 6è representarà l’obra de teatre: “La nit de Sant Joan” adaptació de Dagoll Dagom al teatre del Círcol. Així culminen el projecte d’expressió corporal i dramatització de l’escola. Us hi esperem!

Teatre de 6è 23-24 Llegeix més »

Museu Picasso

Els infants de primer vam fer una visita al Museu Picasso on vam poder veure obres dels diferents períodes treballats a l’aula i vam continuar aprenent moltes coses d’aquest important artista.

Museu Picasso Llegeix més »

Jugant també aprenem!

Sabíeu que jugant també aprenem música? Doncs la classe de cinquè ho hem comprovat! Durant dues sessions els jocs musicals han estat els protagonistes i nosaltres hem pogut reforçar tot allò que havíem après a l’aula. Continuarem jugant!

Jugant també aprenem! Llegeix més »

Dijous gras a Infantil

Els infants d’Educació infantil vam anar al mercat i al forn el passat 8 de febrer a fi de comprar pa i botifarra d’ou per celebrar, conjuntament, un berenar digne del dijous gras. Així, vam poder conèixer els comerços de proximitat i vam poder posar en pràctica de manera real experiències que, sovint, duem a

Dijous gras a Infantil Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut