Hem anat al teatre
Els nens i nenes d’Ed.Infantil hem anat al teatre. Mireu que bé que ens ho hem passat!
Hem anat al teatre Llegeix més »
Els nens i nenes d’Ed.Infantil hem anat al teatre. Mireu que bé que ens ho hem passat!
Hem anat al teatre Llegeix més »
COMENÇA UNA HISTÒRIA EMOCIONANT
El primer dia de classe a P3 Llegeix més »
VISITA AL MUSEU DE BADALONA Avui dimecres 31 de gener hem anat al Museu de Badalona per visitar les restes de l’època romana. Ara sabem que a Badalona es deia Baetulo.
PROJECTE CONSTRUÏM LA CIUTAT DE BAETULO Llegeix més »